Babykaart volgens schets.

* Stampin'Up! bestellen op 15 juli om 10.00* 
Hier in het zuiden van het land zijn we als laatste aan de beurt met vakantie. Zijn jullie al lekker bezig met de vakantie of komt die van jullie er ook nog aan. Ik moet nog een paar dagen werken en dan heb ik ook lekker drie weken vrij. 
Ik maakte het onderstaande babykaartje voor niemand speciaal gewoon voor de voorraad. 

Met heel leuk papier en spulletjes van SU, wat het eigenlijk zo gebeurd. Ik maakte dit kaartje aan de hand van de onderstaande schets. Zien jullie ook het geemboste gedeelte met de hartjes embossingfolder Happy Heart. Het is maar her en der geembost, een erg leuk effect vind ik.... 
Ik zag het hier bij Sarah op haar blog. Zij gebruikt een hamer om dit effect te krijgen, zo her en der wat tikken en je krijgt daar het embossing stukje. 


Deze kaart doet mee bij: 
Ik wens jullie een fijne dag toe, en hieronder kun je zien wat ik allemaal voor materialen heb gebruikt. Morgen weer een ander kaartje. Tor morgen. 



Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Wat een leuk kaartje! En die hartjes die maar half er op staan geeft zeker een leuk effect. Je hebt de schets mooi uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje ! In België is de vakantie al twee weken bezig . Succes met de laatste daagjes en dan genieten ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk kaartje, mooie, frisse kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje, kan voor alle soorten baby's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Ingrid !
    Vooral de kleuren combi is heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kei leuk kaartje!!!
    Fijne vakantie, en vergeet vooral niet om er van te genieten.
    Ik mag nog 3 weken werken, en dan heb ik 2 weekjes vakantie. We zijn echte huismussen, dus een vakantie naar het buitenland is voor ons niet weggelegd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje! Lekker vrolijke kleuren, daar hou ik van. Ik hou ook van die stempelset, maar die staat voorlopig nog op mijn verlanglijstje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi babykaartje Ingrid, leuke sketch. En je kan er niet genoeg van hebben. Bij mij vliegen de geboortekaartjes altijd de deur uit!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi fris kaartje Ingrid

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee is dit zeg om zo te embossen, eens uit proberen.....Mooie kaart ook. En kaartjes kun je niet genoeg hebben toch? groetjes en een fijne vakantie. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.