Condoleance kaart

Vandaag een kaartje op mijn blog, die ik niet zo vaak hier laat zien. Ik maak zeer regelmatig condoleance kaarten, mensen in mijn omgeving vragen er naar. Dit is toch vaak nog persoonlijker te versturen als een kant en klaar kaartje. 
Maar op de een of andere manier, levert het bij mij geen inspiratie op om deze kaarten te maken, dus ik doe het met liefde maar niet omdat ik denk, wat ga ik er nu eens allemaal in stoppen. 
Hebben jullie dat ook bij deze kaartjes ?


Bij Cards&Scrap Challengeblog vragen ze om een condoleance kaartje. 
Ik ben aan de slag gegaan met de stempelset van SU - Summer Silhouettes, gestempelt samen met de kleuren crumb cake -  early espresso - basic grey - het lichte blauw is de soft sky kleur. Allemaal natuurlijke tinten, wat het heel subtiel houdt. Ik hou er wel van. 
Bedankt voor het bezoekje wat je hebt gebracht en tot morgen. 

Reacties

Rosina zei…
Heel mooi en stijlvol condoleancekaartje Ingrid....
groetjes Rosina
Wat een hele mooie kaart!

Groetjes Ida
Anoniem zei…
Stijlvol!!!
Creatieve groetjes, Gaby
corryskaart zei…
ziet er geweldig mooi en stijlvol uit en ja deze kaarten zijn er niet om met veel plezier te maken
groetjes corry
Mariken zei…
Je kaart is prachtig! En ja, dit soort kaarten...ik vind het een hele klus!
sjanie zei…
Mooi, stijlvol kaartje.

Liefs, Sjanie
Aletta zei…
Heel mooi en stijlvol.
Deze stempelset van SU is daar dan ook goed geschikt voor.
Leuk dat je meedoet met de uitdaging van C&S
Groetjes Aletta
Diny zei…
Wat jij zegt over deze kaartjes Ingrid....zo voel ik dat ook!
Jij hebt een prachtig condoleance kaartje gemaakt....en je merkt wel aan de reacties .....dat mensen het enorm waarderen.

Groetjes en een fijne dag,
Diny
Louise zei…
Inderdaad, niet echt de gemakkelijkste kaarten, deze is wel heel stijlvol! Ik weet uit ondervinding dat zo'n kaartje altijd zeer gewaardeerd.

Groetjes,

LOuise
Irene zei…
Hij is prachtig Ingrid!!

xx Irene
Hoi Ingrid,
daar ben ik weer eens, soms heb je het een beetje druk, druk hè!
je condelance kaart heeft een mooie uitstraling en daar gaat het om, heel goed gedaan hoor! Je kaartje met je hert hiervoor, vind ik schitterend! Fijne avonsd en gr. van Gerie
Hoi Ingrid,
ziet er prachtig uit.
Groetjes Anita
Wat een mooi zacht en lief kaartje en dat voor een condoleance kaartje heel sfeervol.
Rianne
Hoi Ingrid,

Het is een heel mooi en stijlvol kaartje geworden.
Monique zei…
Ik vind hem prachtig. Ook deze kaartjes horen bij het leven. Ik vind het niet moeilijk om ze te maken. Je blog vind ik er super uit zien.
Liefs Monique
Nelleke zei…
Het is zo dat je condoleance kaarten juist vaak wat eenvoudiger maakt. Alhoewel ik nu juist weer wat kleur heb gebruikt dit keer. Deze is prima zo en heel stijlvol. Groetjes, Nelleke
Tinie zei…
Prachtige kaart, Ingrid!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
Groetjes Tinie
Marfien zei…
Heb ook weinig inspiratie voor condoleance kaarten, ik hou ze dan ook simpel. Deze kaart heeft ook niet meer nodig
Wil Frutsel zei…
Mooie stijlvolle kaart Ingrid, prachtig gemaakt!!!
liefs Wilma
Hermien zei…
Mooi stijlvol en chique kaartje voor een trieste aangelegenheid

Groetjes Hermien
Jane zei…
Een zeer mooie en stijlvolle kaart.

Groetjes Jane
Erica ♥ zei…

Mooie en stijlvolle kaart ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Unknown zei…
Heel herkenbaar Ingrid, dat je nooit precies goed weet wat je op een condoleance moet plaatsen, tekst is meestal niet zo moeilijk, maar de buitenkant vaak wel. Jij hebt er in elk geval iets heel stijlvols van gemaakt, mooi rustig zo! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner
Ellen zei…
Echt leuk om te maken zijn condoleancekaartjes natuurlijk niet, maar het geeft wel voldoening om iets persoonlijks te kunnen maken. Ik vind dit een hele stijlvolle kaart geworden.
Grüezi vanuit Zürich, Ellen
Bernadet zei…
Ik vind 'm erg mooi Ingrid!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!
Ellen zei…
Mooie stijlvolle kaart! Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap. Groetjes Ellen
*mieke* zei…
Wat een mooie kaart voor deze trieste gelegenheid heb je weten te maken Ingrid!
Bedankt voor het mee doen bij C&S!
Groeten Mieke