Summer

Vandaag een kaartje voor jullie omdat we nog steeds in zomers sferen zitten, met het thema zomer.
Ik maakte een kaartje van een kleuren kaart. Doen jullie dit wel eens. Ik verzamel op Pinterest wel kleuren kaarten, maar meer om te kijken wat leuke combinaties zijn van kleuren.
 
Ik heb de achtergrond gestempeld met een stempel van Eline's beachhouse, met inkt van SU, in de kleur Bermuda Bay, de zeesterren zijn gestempelt met de kleur sepia. Van papier in de groenkleuren maakte ik strookjes en scheurde de uiteinden, om het effect van latjes te krijgen. Het bruine papier is houtnerf papier van Joy. Het label een stans van SU, en ook de kleur bermuda bay komt terug in het stippeltjes papier van SU. Het andere papier is van Kaiserkraft, een blokje met deze groen,blauw tinten.
 

Bij het zien van de foto wordt je toch meteen herinnerd aan een mooie dag aan de zee, ergens in het buitenland, want deze mooie kleur vind je hier niet in het water. Dat idee wilde ik op mijn kaart terug laten komen.
Deze kaart doet mee bij: Crazy for Cas - photo inspiration
Ik zie net dat ik bij Crazy for Cas, de vorige challenge heb gewonnen met mijn babykaartje. Geweldig leuk!
Bedankt voor het langs komen. Fijne dag.

Reacties

  1. het werd een hele leuke kaart in ieder geval, mooi gedaan, mooie kleurtjes
    pinterest is toppie, gebruik hetvooral als ik een nieuwe stempel gekochtheb, maar niet weet wat ermee moet, dus inspiratie bron ten top !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Ingrid! En gefeliciteerd met het winnen van de sketch challenge!
    Jouw weekend kan alvast niet meer stuk.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei leuk kaartje! Na de herfstdag van gisteren ben ik nu weer in een zomerse stemming.
    Op pinterest kijk ik met grote regelmaat om wat inspiratie op te doen. Voor kleuren sheets kijk ik meestal hier. http://design-seeds.com/

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Wat een superleuk kaartje. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw, wat slecht. Vergeet ik je helemaal te feliciteren met je gewonnen challenge. *bloos*
    Dikke proficiat.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag ook dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd! Dit kaartje is ook weer erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, nou even weer je kaartjes bekeken. Hihi gisteravond kon ik mijn ogen niet openhouden. Je hebt alweer een kaartje geplaatst. Mooi zeg , kleuren die je niet zo heel gauw bij elkaar zult zoeken maar toch heel goed bij elkaar passen. Mooi hoor. Je vorige kaart is ook al zo sprekend, en je babykaart van een poosje terug viel in de prijzen. Leuk . Fijn weekeind. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede take on the challenge Ingrid, je kleurgebruik is perfect, mooie uitvoering ook! Geniet van je weekend, groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid,
    wat is je kaartje leuk geworden, prachtige kleurtjes, leuk LO, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw...wat prachtig Ingrid!
    Het is echt een zomers kaartje....mooie stempels heb je gebruikt.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit heb ik nog nooit gedaan. Ik vind het wel wat hebben. Wie weet! Jou kaart heb je er prachtig bij aangepast. Ik vind deze kleuren geweldig. En het is nog steeds zomer ;-)
    Nog gefeliciteerd met je prijs. Hij was dan ook super.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ingrid,
    ik ken het niet de kleurenkaarten war je het over hebt. Pinterest is voor mij nog wat vaag, eerlijk gezegd. Ik kijk wel, maar vind het jammer dat je geen patronen kunt vinden, of andere uitleg.
    Je kaartje is mooi van kleur, dat zeker! En ik zag ook dat je gewonnen hebt bij CFC. Gaaf zeg. Het was een tof kaartje.
    Groetjes en jij ook genieten van de zondag (of moet je werken?) Ik morgennacht weer.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend kaartje Ingrid, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel leuk zomers kaartje Ingrid. prachtig in die kleurencombinatie....
    gefeliciteerd met het prijsje dat je gewonnen hebt met je babykaartje...heel leuk voor je geniet er maar van...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke kaart, mooie kleuren. En bedankt voor de tip, ik ga ook eens kijken naar zo'n kleuren kaart. Wie weet komt dat nog tot verrassende kleuren combi's.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart. De foto kleuren goed gebruikt. echt mooi!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met de challenge!!
    De kleurencombinatie is prachtig!! Evenals je kaartje!! Je hebt de uitgekozenkleuren combi perfect overgebracht!
    Ik kan ook uren op pinterest rondneuzen, maar heb nog nooit een kaartje gemaakt aan de hand van kleurenkaarten, is misschien wel een goed idee!
    Ik heb gisteren met de post je stempelafdrukjes gekregen! Zoooo mooi! En ook nog lieve mooie papiertjes erbij.......onwijs bedankt!!
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuk kaartje. Gezellig dat je er weer bij bent bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supergaaf kaartje hoor perfect voor de challenge. Leuk dat je weer meedoet bij crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie zomerse uitwerking van de inspiratiefoto, top gedaan! Bedankt voor het meedoen met Crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.