Méditerranée

Zoals de titel van vandaag al zegt, wie houdt er niet van de zonnige zuidelijke sferen. Ik hou in ieder geval heel erg van strandthema's, allle kleuren die daarbij horen spreken me aan. Zelfs in mijn kleding komen deze kleuren heel vaak terug. En ook nu het zomer is thuis, komt het strand thema terug.
Ik ben gisteren begonnen om twee kaartje te maken in het strandthema. Misschien dat er deze week wel iedere dag een kaartje in deze sfeer terug gaat komen. 
Het kaartje van vandaag is gemaakt voor een challenge bij ZieZo knutsels, zij verkopen heel veel stempels van Different Colors, ik heb er ook verschillende stempels van dus ging er mee aan de slag. 
Ik heb gebruik gemaakt van het papier van Authentique, helemaal gericht op marine. 

De basis is DP van Authentique daarop gestempelt met een stempel van Eline's zomerhuis, daarop een kraftzakje,met daarin een label gemaakt uit DP, daarop een papiertje wat door een mal is gehaald van Marianne Design, daarop een cirkel gestanst uit spijkerstof, daarop Gefeliciteerd en een fijne dag - van DC , eronder een vaandel van DC, op het papier is gestempelt met rode inkt van SU, de stempel is van DC- Creatieve Inspiration, erlangs is te zien de bolletjes border een keer in rood gestempelt en een keer in blauw dat is ook van DC- long spot design  border. 
Op het tag heb ik een touwtje gedaan, en dat losjes vast gezet met nietjes. 

De andere kaart heb ik ook gemaakt met hetzelfde papierblokje. Ook is daar gebruik gemaakt van de mal van Marianne Design. De cirkel en de ster ( gestanst uit weer spijkerstof, een tip gooi je spijkerbroek niet weg) zijn van MFT, congrats is een stans van Clearly Besotted. En ook heeft de tag hier weer een touwtje gekregen. 
Morgen weer dezelfde sfeer, maar andere kaartjes. Zie ik jullie dan weer ? Fijne dag. 


Reacties

  1. Super leuke kaarten Ingrid, dat smaakt naar meer en volgens de krant is de zomer in aantocht eind van de week......dat wordt genieten!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaartjes! Vooral die eerste is gaaf met al die laagjes en het zakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg, vooral de eerste hoe je het zakje verwerkt hebt. Leuk. Ik ga weer een poging wagen. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg gave kaartjes, Ingrid! Van vooral de eerste ben ik weg, denk door de kleuren, mooie indeling, stoere accenten, top! En wat leuk is dat congrats stansje op de tweede ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid

    Twee hele mooie kaarten zijn het weer .
    Leuk allebei uit hetzelfde papier blokje .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes Ingrid, vooral het bovenste vind ik super!! Mooie sketch en papier, ook het touwtje met
    nietjes is erg leuk!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 zomerse kaartjes en allebei gaaf van uitvoering.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid,
    Ik moet nog zien of het zomer wordt, we hebben weer veel regen gehad vandaag, maar..je zomerse kaartjes zijn prachtig, vooral de 1ste is super.liefs Ans
    p.s. eerst had je toch een foto op je blog van je hobbyruimte ??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee prachtige kaarten heb je weer gemaakt. Heel mooi en leuk gedaan.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaartjes! Gaaf het zakje verwerkt op de eerste kaart!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn geweldig Ingrid! Hele gave papier-stempelcombi's! Mooie blijft toch die klassieke rood/blauw combinatie, heerlijk om even weg te dromen en te denken aan de zee ;-) Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk! Ik ben ook dol op het strand thema, heel leuk om te zien hoe je dat sfeertje ook zonder zand, meeuwen en bootjes weet te krijgen. Leuk dat je zo een mooie voorraad ZieZo materialen hebt en dat je alles zo leuk hebt weten te combineren. Bedankt voor je inzending!

    Groetjes, Miranda
    DT-lid ZieZo Knutsels

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Ingrid,
    ik hou er ook wel van, van het zuidelijk klimaat. Marokko, Valencia, Zuid-Frankrijk ....Heerlijk!
    Je kaartjes zijn weer supermooi gemaakt. De stempels zijn prachtig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke kaarten Ingrid, ik vind ze prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten!
    Heel leuk geheel beide. Gaat je goed af hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hé Ingrid....supers is dit weer, vind ik toch veel als mooier als de CAS kaarten hoor, soms zit er zo weinig op, ik snap
    dat het anders geen Cas is, maar dit is prachtig en lekker veel op te zien. mooi dat papier van Authentique en een
    prachtig geheel bij elkaar....super mooi!!! Heerlijk zomers en laat nu het mooie weer maar komen!!
    Tot morgen en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb dat papier ook en mijn blokje is bijna op. Wat een superpapier vind ik dit! Je hebt er hele leuke kaartjes van gemaakt.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh Wat super mooi deze maritieme kaarten daar hou ik wel van ! prachtig aangekleed !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat je mee doet met de challenge van ziezo Knutsels. Het is voor de 1e x dat we het organiseren, bedankt dat je meedoet..heel erg leuk thema, ik heb zin aan de vakantie, en stiekem heb ik die nu al...heerlijk, laat de zon maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier zie ik in gedachten een vuurtoren en een schip, echt geen idee wat dat medidinges met me doet, ik heb zomer in de bol of zo? Echte zeemanskaarten vind ik deze stijl. erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.