Jongens verjaardags kaart

Wat leuk om jullie reacties te lezen op mijn kerstkaart van gisteren, vellum is inderdaad een leuk produkt om te gebruiken, heel veelzijdig, ik heb er nog meer creaties mee gemaakt, dus die komen binnenkort langs. Vandaag een jongens verjaardagskaartje naar een idee van de liftchallenge, vandaag is de laatste dag, dus nog net op de valreep om mee te kunnen doen. De kaart die je moet liften deze keer is van Betsy Veldman, en zie je onder mijn creatie staan, erg leuke kaart. 

Als basis heb ik lichtbruine kraft gebruikt, dan twee stroken DP van Fancy Pants- wonderful day.
De tekst bday is van letters van de hema, met een iets groter rondje eronder gemat. 
Ipv het vaantje heb ik een pijl met een ster gebruikt, chevrons van SU en de letters boy  en de wolken zijn van MFT. Ik heb geprobeerd om met de naaimachine stiksteken te maken, maar het werd er niet mooier op, die kaart dus weg gegooid, terwijl hij verder klaar was, en een tweede gemaakt, maar nu zonder stiksteken. De naaimachine en ik zijn geen goede vrienden!
Hieronder de kaart van Betsy. 

Deze kaart doet mee bij: liftchallenge#59
Ik wens jullie nog een fijne dag vandaag, morgen weer iets anders....tot dan. 

Reacties

  1. Hoi Ingrid,
    Je hebt een prachtige lift gemaakt, ook mooi zonder stikwerk en je kerstkaart van gisteren had ik gemist, wat mooi gedaan met het vellum, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kleuren en papiertjes heb je gebruikt, hele mooie kaart ☺

    Alvast een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid
    En dit is dan ook weer weer een hele leuke stoere jongens kaart.
    De lift is je heel goed gelukt.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid,

    Wat een leuke kaart. Hele mooie kleuren heb je gebruikt. Super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke jongenskaart Ingrid.
    Leuk papier met de luchtballonnen erop!
    Voor jongens blijft het moeilijk vind ik....maar jouw kaartje is goed gelukt!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ben je toch een bezige bij en dit is zo lekker stoer !!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik herkende de liftkaart meteen! Ben er ook aan begonnen, maar niet verder gekomen dan het uitzoeken van wat papiertjes ;) Jouw versie is hartstikke leuk. Lekker stoer voor een jongen.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Ingrid, hij is super geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi is deze jongenskaart Ingrid....prachtig gelift weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf en stoer jongenskaartje!! Geweldige lift!
    Ook je vorige kaartjes zijn super leuk , vooral degene met het vellum. Dat vind ik zoooo mooi!!
    Fijne zaterdag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goeie lift. Leuk en lekker stoer. Leuk dat je weer meedoet, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stoer kaartje zeg, leuk! Fijn dat je weer met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.