Party


Ik had gisteren toch nog even tijd om een kaartje te maken, de rest van het weekend was te druk en zat vol met verplichtingen, maar het etentje was erg geslaagd en lekker, ik had o.a. Een chinese tomatensoep zelf gemaakt en die viel erg in de smaak. Ik heb nog maar een paar uurtjes om mee te doen met case study. Kijk naar de onderstaande foto en laat je inspireren. 

Ik heb een kaartje gemaakt voor een meisje, gewoon voor mijn voorraad, maar ik vond de foto zo mooi. Het papier is van de Action, de doily van Bo Bunny, kreukellintje,plak parels Action, de danseres heb ik uit gesneden met de slice, ik ben hem weer meer aan het gebruiken nu ik mijn spullen netjes bij elkaar in een kast heb staan lekker overzichtelijk en makkelijk te pakken. 


Deze kaart doet mee bij: Case Study- challenge#163
Gezellig dat je hier langs kwam, en bedankt voor je reactie. 

Reacties

  1. Hoi Ingrid,

    Leuk als je etentje gezellig en vooral geslaagd is . Leuk kaartje heb je gemaakt.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje!
    Leuk dat je volger bij mij bent geworden....dank je wel!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje voor een meisje, Ingrid.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje, lief!!
    En wat leuk om te lezen dat jullie walking-dinner weer zo geslaagd was. Ik blijf het zo een gaaf idee vinden......moest ik ook maar eens wat mee doen. Haha dus ik doe niet alleen inspiratie voor kaartjes op je blog....ook culinair is dit geweldig!!
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moest even goed kijken, of dit kaartje van jou was. haha. Even heel wat anders dan we van je zien. Maar leuk is het zeker. Lief ook. Bedankt voor het idee, ik heb nog een stans liggen van een danseresje en nog niet gebruikt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke inspiratiefoto en jouw kaartje is een schatje geworden, simpel en mooi..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie uitwerking, Ingrid! Inderdaad heel anders, maar juist leuk om eens wat anders te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gemaakt! Lekker zoet met het roze.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sweet little ballerina...love that you added the delicate doily!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ingrid
    Wat een schattig kaartje erg leuk de ballerina erop.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker zoet kaartje heb je gemaakt, vinden meisjes zeker leuk!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi, lief, stijlvol kaartje Ingrid, daar is toch ieder meisje (groot en klein) blij mee?
    Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ingrid,
    wat schattig, dit kaartje. Ik heb net als Nelleke ook ene stansje liggen van een danseresje...ook nog nooit gebruikt en tegelijk gekocht....
    Klinkt lekker hoor de zelfgemaakt Chinese tomaten soep. Doe jij er ook appelmoes door?

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.