Vierluik

Met het papier van MME-lost&found-ruby ben ik nogmaals aan de slag gegaan zoals ik gisteren al schreef, bij EHIS Challenge blog, willen ze deze keer bloemen op je kaart zien. Kijk hier voor de uitdaging, de schets komt van pinterest, staat bij mft- uitdagingen. Deze doet mee aan de uitdaging.


De onderstaade kaart heb ik gisteren gemaakt voor de buurvrouw omdat ze 50 werd. Reden voor een kaartje zou ik zeggen! 



De kaartjes hieronder zijn 10x10, erg leuk, gezien bij mijn nicht, doordat ik envelopjes van haar heb gekregen kan ik ze nu ook gaan versturen. Verder wil ik Renata nog van harte welkom heten, leuk dat je mijn blog bent gaan volgen. 
Wens jullie een fijne dag toe, en tot gauw weer. 




Reacties

  1. Hallo

    Ik vind het allemaal erg leuke kaartjes mooi papier heb je ook gebruikt.
    Gezellig dat je mee doet met de challenge van EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij bent lekker bezig geweest! Stuk voor stuk prachtige kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaarten, wauw! Hele mooie serie!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.