Bird-day



Ik heb bij EHI challenge blog gewonnen met mijn beterschapskaart, hoe leuk is dat?! Ben er heel blij mee. 
Deze week kun je mee doen bij hun met een verjaardagskaart kijk hier op hun blog. Je ziet ze in blogland al voorbij komen de collectables van MD, ik heb met mijn verjaardag het vogelhuisje en de vogel gekregen, samen met het papier wat ik gisteren ook heb gebruikt, van Kaiserkraft, vindt ik het wel een leuke combi voor een meisjeskaart. De letters zijn met de slice gesneden en van CreaLies, dienamics van MFT. 
Deze kaart doet mee met de EHI challenge van deze week. 


Reacties

  1. Gefeliciteerd met je winnende kaart! Leuk zijn de nieuwe stansen van MD en jouw kaartje is dat ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid, leuke kaartjes maak je!
    Ik wil regelmatig een reactie achter laten op je blog, maar heb geen idee hoe? Zie nergens een melding staan en vind ook geen mailadres van je.
    Deze reactie plaats ik nu via de link die je op het blog van EHI had gezet.
    Kun je mij laten weten hoe ik dit wel kan doen.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    ja leuk is het om te winnen he?
    Deze kart is ook weer erg leuk!! Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.