Babykaart - challenge#174

Vandaag is mijn verjaardag, zo meteen nog een lange wandeling met de hond maken en dan strakjes met Paul lunchen in de stad, ik mag nog kadootjes uitzoeken dus dat wordt een gezellige middag! Verderwordt het een rustige dag, en in het weekend nog wat bezoekjes, en in ieder geval lekker uit eten met z'n drietjes.
De kaart van vandaag is een babykaart, je kunt met Dutch card lovers mee doen met een challenge de opdracht is maak een babykaart, deze vind ik altijd leuk om te maken. Het papier en de stempels van Eline's winterhuis- elines baby's, de stansen die ik heb gebruikt zijn van MFT, touwtje van boekenvoordeel, bij babykaartjes gebruik ik meestal ook bedeltjes dat vind ik het af maken.
Wens jullie een fijne dag toe, en hartelijk dank voor jullie bezoekjes en reacties!

Reacties

  1. Sterren, hartjes, dotjes, MFT - allemaal mijn favorieten. Heel heel leuk kaartje!
    zonnige groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het is hier lekker zonnig, hoop dat dat bij jullie ook is. Een fijne dag toegewenst. Ik ben benieuwd wat je gaat uitzoeken voor je verjaardag. Prachtig kaartje met die sterren en super mooi papier. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel apart baby kaartje!!

    Groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je verjaardag
    En wat een prachtige babykaart
    bedankt voor het meedoen met dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte! En ik hoop dat het een gezellige middag geworden is.
    Erg leuk deze kaart!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW, wat een supermooie kaart is dit! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte met je verjaardag én natuurlijk met je top 3 plek met dit leuke kaartje. Babykaarten zijn al snel leuk, maar jouw kaart met het leuke papier, de sterren, de stempels, touwtje en houten hartjes... allemaal geweldige ingrediënten! Terecht dat je kaartje in de top 3 staat! Gezellig dat we er samen in staan. ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.